Συλλεκτικά κόμιξ




















































5 σχόλια :

  1. Μπράβο! Μας ξυπνήσατε αναμνήσεις πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έξυσες τα παιδικά μου τραύματα.Μιά μέρα η μάνα μου (για να μη χάνω το χρόνο μου)έκαψε όλη τη σειρά του Μ.Η.(από το 1 ως το 500;),τα 4 είδη των "καλύτερων κόμιξ" ,Μυστήρια και Μάσκες,Γκαούρ-Ταρζαν και κάτι απίθανα και άγνωστα (ΤΑΝ,Πλανητάνθρωπος,Αετός των γηπέδων,Γκρέκο κ.ά.)

    Φαρενάιτ 451 φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω για τις αναμνησεις!

    Ημουν φανατικος αναγνωστης του 'Μικρου Ηρωα' και περιμενα την Τριτη - αν θυμαμαι καλα - για την καινουργια εκδοση στο μικρο περιπτερο της γειτονιας μου.

    Υπαρχουν αραγε αυτα τα περιοδικα η' ανατυπωσεις τους προς πωληση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η λίστα ιστολογίων μου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...